Friday, December 7, 2007

mengapa??

assalammualaikum..
hari ni terasa sulit sekali.. sekali lagi aku lalui hari2 yg kurang indah.. erm... mengapa?? mengapa perlu ada hasad dengki? mengapa perlu ada cemburu? mengapa perlu ada itu semua.. segalanya bisa merosakkan sebuah ikatan... aduh.. mengapa???
aku tak sanggup lagi kehilangan... aku terpaksa melalui segala kehilangan tanpa rela... seorang demi seorang pergi dari hidupku.. lagi tahun depan satu lagi kehilangan besar terpaksa aku lalui.. haaaaaaaaa.. letihh..
letih aku melalui semua ini... ini semua kerana sifat dengki manusia yg tak mungkin dapat di kikis.. ketidakpuasan hati yg sentiasa mengulit.. ahhh.. benci!!!!
my bro, i know.. its not only coz of work.. it must be something else behind it rite?? huhuhu.. tgk laaa.. lps sowang.. sowang lagi nak out.. nnt lama2 sapa je yang tinggal?? haihh... ye laaa.. sme pun ada komitmen masing2 kan? juz like me... huhuhu.. but siyesly.. arini.. sgt aku rasa kelainannya... erm... my parents cam da nekad xmo kc i aktif dlm aktiviti fc... huhu... but i still love to do it.. huhuhu.. erm... mcm2 laa yg terjadi arini.. tat y aku rasa arini ari sadis... mencikkkkk!!!!
but... yang paling penting.. aku benci pada kehilangan... mengapa??? mengapa?? mengapa perlu ada kehilangan?? tak mahuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!

No comments: