Sunday, December 30, 2007

apa lagi???

assalamualaikum..erm... segalanya dalam kesaratan fikiran... aku dan mereka? perlu ke? tapi ... erm ntah laaa.. di mana dia?? kenapa tiada sms yg kuterima?? apa jawapannya?? kemana dia menghilang?? huh.. keliru... dilema... segalanya... aku bingung... mengapa harus kulalui semua ini??

DFC... owh my cyg.. my love.. segalanya... sowi laaa... myra kne away buat sementara ni.. may be untuk satu sem... memang berat untuk myra wat keputusan ini.. but all tis atas desakan keluarga.. dowg nak myra tumpukan pada study.. ok laaa.. myra terima hukumannya.. but yg paling teruk biler myra xdapat nak online selalu.. mcm mana ngn all my adek2 kat cb? miss them.. miss all their ragam.. miss to kick them.. miss everything... hanya dowang laaa yg slalu jd penyeri myra.. tempat bergurau.. tempat mengadu.. segalanya... tat y i love them so much!!! erm.. tadi kuar g shopping kat subang ngn pemeli.. but arini myra kua ngn keadaan tak terurus.. muka tanpa secalit make up... keadaan emosi yg teruk... asyik nangis je.. dalam kereta pon nagis jugak... keluar da sampai mall pun nagis lagi.. nak beli brg pon termenung.. aku sedeyh.. dan risau.. segalanya... aku terlalu merasai kehilangannya kini.. aku kehilangan mereka dalam masa tak sampai sebulan... kehilangan adalah musibah yg amat teruk bagiku.. melanda bak tsunami.. airmata pula tak henti berderai...
abg... adek risau sgt pasal abg.. adek taw... abg ngah down giler kan skang ni.. abg da kehilangan seorang teman baik.. adek paham tu.. but abg perlu jg kesihatan abg jgk.. igt ramai lg yg syg abg.. n we all nak tgk abg sihat n happy.. janji ye bang??

No comments: