Wednesday, December 12, 2007

abg ku...

assalamualaikum...
erm.. tadi aku baru lepas chat ngn abg aku.. abg mmg da banyak berubah.. aku rindu sgt nak abg aku yg sama seperti dulu.. ceria, kelakar semualah... aku syg sgt kat abg.. sbb aku xda abg lain dlm dunia ni melainkan dia.. walaupun br je beberapa bulan jd adik angkat dia.. but aku da sgt serasi jd adik dia.. aku sgt syg kat dia..
akhirnya tadi aku buka juga mulut.. tanya tentang perubahan dirinya.. dia terlalu berubah.. terlalu berbeza ngn abg yang aku kenali berbulan lepas...

Abgku : ntah la.. smue org ckp abg cmtu.. abg sdiri x tau ape yg bubah.. abg rase abg x bubah pape pn.. msh same.. cume.. ntahla.. ssh nk ckp..
Aku : cume apa bang??
Abgku : maybe abg x sehat skrg ni.. n bkn mira sorg yg ckp abg cmni.. smue org.. mmg abg rase dunie abg sempit.. n abg rase abg sdiri yg mjauh kn diri dr smue org..
Aku : erm tu laaa kenapa abg sebenarnya? abg sakit apa??? abg cite laa kat adeq adeq sunyi taw bile abg xda.. abg da xceria.. sbb adeq da xda abg lain selain abg
Abgku : abg baru pas operations mira.. n mase abg x de aritu abg koma act.. kat icu
Aku : yeke??? abg sakit apa??? knp abg xkasi taw??? sampai ati abg
Abgku : abg kene kanser n samting prob ngn dade abg..
Ya ALLAH.. tuhan je taw perasaan aku masa aku taw benda ni.. hati meraung tuhan aja yang taw.. aku sedeyh sgt... aku menangis semasa aku tahu berita ini.. sampai saat ini abgku masih lagi berada di hospital.. aku harap dia cepat sembuh.. kalu boleh nak dia kembali ceria macam dulu.. nak happy2 ngn dia... xsanggup rasanya nak tgk dia derita.. dulu dia sgt rajin baca blog aku.. skang dia da jrg da... tu laa.. mungkin keadaan xmengizinkan...
rindu sgt abg aku yg dulu.. entah mengapa semasa menceritakan pasal dia ni hati sebak terasa nak menangis... abg.. adeq syg abg sgt2... jaga diri abg... pasni balik mesia kite jmp ek.. kua ngn akk ipo skali.. huhuhu...

No comments: