Tuesday, December 11, 2007

ari ni...


assalamualaikum..

arini cam biasa jew.. xda apa pun yg beza.. erm.. but.. td myra saje je g browsing kat page lingg.. erm.. baru sedar yang nurt da nak pergi.. huhu.. sedeyh laa... walaupun xda laa rapat mana pun ngn dia.. but myra hepi kawan ngn dia.. baca blog lingg wat aku rasa sedih n nak nangis... but siyesly.. knal ngn nurt xpnh bw masalah kat aku.. aku hepi je.. erm.. sng gak bncg masaah ngn dia... thnxx nurt.. aku mst akan wendu ko nurt...

gambar ni adalah masa pertama kali jumpa nurt kat titiwangsa.. erm... dari mula knal davom smp laaa skang... nurt n ling adalah antara ahli davom yg paling aku selesa untuk berkawan.. maybe cara dowang layan aku kowt.. ntah laa... love both of u k... erm.. nurt.. semoga ko hepi selalu k... gud luck gurl.. cyg ko nurt... mwahhhhxxxx

No comments: