Tuesday, December 7, 2010

memori rindu

dah lama dah berlalu..
sepatutnya biarkan saja ia bersemadi dengan aman..
tapi hati ni.. hatiku yang satu ini..
masih bergetar.. masih merindu..
kalau masa sunyi menerpa.. aduh..
sakitnya.. hanya ALLAH yang bisa mengerti..
tatkala air mata ingin mengalir..
walau ditahan dengan batu bata sekali pun ia tetapkan mengalir..
hurm.. aku benar2 rindukan mereka..
aku rindu gelak taw amereka..
aku rindu suara mereka..
kehilangan yang tak mungkin dapat diganti..
tiba-tiba aku sedar sesuatu..
sesuatu yang sepatutnya aku sedar dari dulu lagi..
kehilangan kali ini adalah kehilangan yang SELAMANYA..
aku takkan pernah penya mereka lagi..
hanya memori menjadi peneman rindu..
hanya memori.. ya.. memori..
hurm... tapi betul aku sangat rindu mereka..
bayangkan aku diragut ketiga-tiganya sekali gus..
hurmmmm.... pilu.. sedih.. pedih...

YA ALLAH.. kau tempatkanlah insan2 yang aku sayangi ini ke tempat yang terbaik disampingmu.. mereka merupakan antara insan2 terbaik dalam hidupku.. aku sayang mereka..

No comments: