Friday, June 27, 2008

buat adikku maya..


sayang...
tak mampu lagi
aku untuk berbicara

bicaraku terhenti lagi

kerna ku tak bisa...
hanya air mata pengganti bicara

sayang..
sekudus doa kulayangkan
buat dirimu yang jauh disana

adikku sayang..
ku harap agar kau tabah selalu
disini kami seluruh keluarga besarmu
selalu mendoakan yang terbaik buat dirimu..

adikku sayang..
andai kita punya masa
kita pastikan bertemu jua..
kini kau hanya perlu tabah
melawan segala penyakitmu...

dan...
yang paling penting ingat selalu
didalam hatimu
kami sentiasa ada disitu..
sentiasa menyayangi dirimu..
***************************************************
khas aku tujukan sajak ini buat adik angkatku maya.. semoga dia semakin tabah menghadapi segala penyakit yang dihidapinya.. hanya sekudus doa dapat ku layangkan agar dirinya pulih seperti biasa...

tak dapat untuk aku gambarkan cemana perasaan aku masa niyh.. emosi aku tak tenteram.. air mata aku pulak terlalu murah tyme tyme camni.. selalu je jatuh air mata niyh.. sejak aku tahu berita niyh xpernah sejam pun aku lupa pasal dia.. selalu aku ingat.. kadang-kadang rasa menyesal sebab dulu jarang balas mesej dia.. ye la.. bukan sengaja.. kadang-kadang masa xmengizinkan.. tapi sekarang aku cuba untuk hepi kan dia.. apa saja yang dia mintak aku akan usaha dapatkan.. tapi.. mungkin satu permintaan dia ini xdapat aku tunaikan.. maafkan akk maya.. mungkin belum rezeki kowt kita nak jumpa..
' akak.. maya nak jumpa akak dan VID.. boleh akak tunaikan?'
satu soalan yang tak mungkin dapat aku lupakan.. sorry sayang.. akak xdapat nak jumpa maya lagi buat masa ni pelbagai faktor jadi penghalang maya.. maafkan akak ye sayang.. tapi insyallah VID akan jumpa maya nanti.. hurm.. tu je laa yang myra nak kongsikan.. xley nak sambung lagi dah.. penat tahan xmo kc ngs niyh.. sesapa yang baca entry ni tlg doakan kesihatan adik maya kita ni pulih seperti biasa...

p/s: to DaVom.. dulu maya ni aktif gak kat forum davom.. nama dia pinky_gurlz91 (rasanya laa...) tapi sejak bkk porem br niyh.. dia da jrg msk... so sape yg knal dia.. doakan utk dia k..

No comments: