Wednesday, July 9, 2008

kekasih gelapku aku keliru...

ku tahu ku takkan bisa
memberikan mu waktu
yang panjang dalam hidupku

mencintaimu..
lebih dari apa pun
meskipun tiada satu
orang pun yang tahu

mencintaimu..
sedalam dalamnya hatiku
meskipun engkau hanya
kekasih gelapku...

aku keliru...
saban hariku mencarimu..
semalamanku mengenalmu..
parah resah gelisahku menjadi satu..

salahkan ku jangan salahkanku
kasihi aku lupakan diriku
mana satu ku jadi keliru
aku makin keliru..

ingin jumpa tak ingin berjumpa
ingin bercinta tak ingin bercinta
dan cintaku beri jawapanmu
ku tak ingin keliru..
aku keliru...

pernah atau tidak sesekali bila kita sendiri menyedari yang kita punya kekasih gelap tanpa kita sedari?? dan seterusnya kita jadi keliru.. apa benar apa yg sedang kita lalui sekarang? mestikah kita berjumpa dengan kekasih gelap kita itu? perlukan kita teruskan lagi percintaan itu? dan kita semakin keliru.. bilaa saat begini segala yang diotak menjadi beku.. kita semakin keliru dengan hati dan perasaan kerna perasaan dan cinta tak mudah untuk di fahami..

No comments: