Monday, February 4, 2008

tak kenal maka tak cinta

asslamualaikum..

Tak Kenal Maka Tak Cinta erm.. betul ke ek?? entah laa.. but rasa macam betul jer.. may be orang yg tak pernah lalui tak taw kesahihannye..

ingat lagi.. satu ketika dulu aku pernah benci tis one af student.. gilerr punye benci.. smp tgk muka pon da menyampah... but tat tyme aku merupakan adik angkat n rapat ngn lg sowang sis from af1 nama dia xxxxx AF1.. mmg rapat sgt.. everyday calling n sms.. dia n aku mmg xda rahsia.. setelah berbulan bulan masa berlalu.. dia semakin menjauh.. bermula dengan kes dia tukar fon number.. alasannya maestro marah coz num dia diketahui ramai.. lebih kurang setengah tahun laa jugak tak contact.. then i try cari dia.. akhirnye jumpa n exchange fon num balik.. n start from tat moment dia da semakin rengang.. dalam sebulan boleh dikira dgn jari jumlah sms yg dikirim.. alasannya sibuk.. dalam kotak fikiran ku.. benarkah? nak kata terlalu popular xda laaa sgt.. erm ok.. then tahun berikutnye keadaan makin teruk nak sms sebulan sekali pon payah so masa besday or raya je br contact tu pon aku je yg call or sms.. lepas dia kuar album (xda laaa jualan platinum) aku msh cuba hubungi dia.. tp ssh sgt dia nak balas sms tuh.. dia da sgt sgt sgt berubah... dari mula aku kenali dulu.. maybe masa yang menyebabkan kami semakin renggang dan terus begini...


isk.. jauh pulak menyimpang cite aku ni.. kekeke.. berbalik pada cite mumula tadi.. aku siyes benci gils kat xxxxxx AF2 tapi tu dulu laa.. aku pon tak taw kenapa aku terlalu benci kat dia.. masa mumula jmp dia dulu tuhanje taw betapa menyampah nye tgk muka dia.. aku berpura pura hepi gak tyme tu.. cz kat majlis dia lak.. tapi da lama.. dia sgt friendly.. baik sgt.. tyme knal dia tu pon secara xsengaja.. kebetulan aku diajak join member aku g satu event ni as crew.. so knal dia kat situ.. so lelama jd selesa ngn dia.. in the end of the event we all exchange number.. so we start contact... dia sgt baik n caring.. but tak tau laa kan.. br je beberapa bulan kenal.. mana tau kalu dah tiga tahun nanti agaknye dia berubah gak, sapa tau kan???

baru baru ni.. aku ada fowardkan sms psl sister day.. kat beberapa org sister aku (xsmpt nak anta kt semua) termasuk dowang berdua ni.. but yg kasi respon cume sis yg af2 tuh.. yg af1 tu da ilang terus da agaknye.. erm ntah laa... harap dia xlupe diri.. n igt org disekitar dia dulu n kini...

No comments: