Thursday, February 28, 2008

hari ini aku bingung...

assalamualaikum
satu hari satu kisah.. dua hati sama rasa.. betul ker?

entah la.. aku pon tak pasti.. aku rasa hari hariku cukup indah kebelakangan ini... tapi smlm segalanya seakan cuba untuk di robek kembali.. semalam.. membuatkan aku terfikir kembali... apa benar apa yang aku sedang lalui sekarang?? apa benar dia juga punya rasa yang sama?? apa benar segala yang diungkapkannya pada aku? apa benar segalanya??
atau..
dia hanya mau mendekati aku dengan satu sebab? dengan satu rahsia? dengan satu tujuan?
erghhhhh... apa semua ni?? semuanya membikin aku bingung.. siapa yang harus ku percayai?? dia atau mereka??
jika semalam aku ketawa, tersenyum dan gembira... hari in aku kebingungan...

YA ALLAH.. berikan aku jawapan yang pasti...
akhirnya tuhan...
berikan aku jawapan yang murni..
bukanya aku yang berdosa
dambakan cinta suci..'

ku harapkan bait bait lagu ilham di matamu ini akan menjadi kebenaran.. huh...

No comments: