Thursday, November 19, 2009

Lagi Rindu Dia..

assalamualaikum..
tadi tak sengaja terbuka page dia.. hurm.. dunno how to say.. but im currently miss him so much.. walaupun da setahun kisah kami berlalu.. namun sejujurnya hingga kini dia tak pernah hilang dari sanubari ku ini.. aku mmg susah untuk jatuh cinta namun sekali jatuh cinta ianya akan terus terbenam dalam lubuk hati ini.. ya.. mmg aku mudah menyayangi orang tapi untuk mencintai org itu merupakan perkara berbeza n itu sangat susah untuk aku lakukan.. si Dia merupakan insan pertama yang benar2 membuatkan aku jatuh cinta.. dan sampai kini cinta itu tetap ada, biarpun si dia sudah bahagia dengan insan lain dan aku juga ada insan lain disisi.. sayangnya aku tidak dapat memberi cintaku buat kekasih baru ku ini.. aku juga belum berjaya untuk menyayangi insan ini dengan sepenuh hati.. kehadiran insan baru itu hanya sekadar untuk membuatkan aku melupakan si kekasih lama.. lihatlah begitu hebatnya cintaku buat si dia.. hinggakan insan baru ini tidak bisa menandinginya.. apakah aku harus memutuskan hubungan antara aku dengan dengan yang baru itu???? hurmmm.. aku tak mahu melukai hatinya bila nanti insan baru itu tahu yang aku tak pernah mencintainya.. arghhh.. pusinggg.. :z
walau apa pun... hari ini.. saat ini.. aku sangat merindui PANGGERAN CINTAKU si MR.MILKY.. sangat rendu kamoooo... dari dulu hingga kini.. dari sindarella hingga Tari Tirana.. kau tetap dalam hatiku...

No comments: