Friday, November 6, 2009

kangennnnnn

assalamualaikum...
hik hik hik... wendu shamer dear... tadi jmp dear kejap je.. tp dear cam bz je arini... cian dear.. xpe2 chaiyok2 i know u can do it babehhh.. hehehe.. hopefully dear akan dapat apa yg dia nak kan utk ulangtahun dia kali ni.. :D sayang kamoooooo.. hurmm.. ecok da nak balik KL.. hope dapat jmp dia dlu b4 balik KL.. wendu lak nnt.. uwarghhhh... wendu wendu sayang sayang.. kekekekeke.. gataiii ni.. hak hak hak.. but juz nak dia tau yang saya sayang DEAR sgt sgt.. fwenship poeber.. other relationship pon ok gak.. wakakkakaka.... shengalllzzzz...

kepada kekanda Bash yg tersayang... saya tidak berpacaran dengan sesapa yerppp.. saya single lagi ni... but my heart currently not available to anyone kecuali untuk my DEAR yang ganteng dan si DIA yg lalu itew.. awwwww... hahahaha..

1 comment:

SaifulBashrie said...

yer saya menerima dgn baik skali nota kaki anda itu..hehehe dan saya juga memahaminya..hihih