Friday, March 20, 2009

menagis


aku runsing..
aku rimas...
terasa begitu mudah air mata ini mengalir..

aku menangis lagi...

berat di dada sungguh menyiksa...
arghhhhh..
pergilah semua duka..

berikan aku masa untuk gembira..
hilangkan sebentar duka itu...

aku menangis..
menangis dan menangis...

aku tak mahu menangis lagi...


hurmm... aku tak tahu laa nape...
smlm tdo uma ain.. saje je sbb nak sambut bday dia.. hepi jer kat sini.. semua baik2... arini lak aku, ain n syaza g mines.. dowang shopping n aku juz window shopping.. then as well kitowang g karoke.. cam biasa laa.. but this tyme dunno why laa.. i pick some of song yg aku sendiri tak penah naynyi b4 tis.. lyke.. sekadar dipinggiran, i'm sorry goodbye, wanita yang kau pilih, dendam dalam diam.. and many more... feelin abesh.. huhuhu..
then tadi masa kat sana after karaoke je... i feel sumthing wrong.. suddenly the feelin lyke wanna kill me.. but i still can handle it well.. then lepas tuh Bains Physio Center call.. bagi taw yang may be aku akan dapat tempat praktikal kat sana.. but aku terpaksa reject.. sbb my lecturer da cakap dia xmo aku n fwens g praktikal kat sana means kat any physio center.. katanya nnt xda patient utk cardio rehab.. arghhhh... stress... kalu x kan senang.. dekat ngn umah n xpayah nak cari kat tempat lain dah.. hurmmm.. then masa tgh ckp fon dgn org tuh ley lak aku terseliuh kan.. mmg cam !@#@... hahahahha...
then start from that till now aku rasa nak ngs je... rasa cam sesak sgt dada ngn mcm2 masalah.. personal n others... hurmmm... xpe laa i should be strong kan??? tapi.. org yg kuat tabule nangis kan?? nape aku nangis erk?? hurm... xpe laa.. ak ada ramai superboy kt sini yg ley epi kn ak!!!
yeayyy... i'm strongger!!!!

No comments: