Tuesday, February 10, 2009

semalam dan kelmarin

semalam...
aku masih terus menunggu
menanti hadirnya dirimu
jemari ligat bermain rindu
lantas ku terima bicaramu

katamu..
bukan kau melupakan
tapi kau tak bisa
bukan kau tak ingin
tapi kau belum sedia
kau cuma perlu masa...

di jiwaku..
aku mempercayai kata2mu..
aku tulus menyayangi mu...
aku memerlukan cintamu..

bagi diriku..
itu hanya sekadar sandiwaramu
sedang hatimu membenciku
kau hanya racun bagiku
perosak hati ku..

namun...
mengapa kau ku rindu????
mengapa cinta ku buatmu???
mengapa hanya dirimu???

kelmarin...
doaku agar kau kembali
bersama lagi disisi
menghirup bahagia duniawi

hari ini...
aku mahu yang terbaik
aku mahu cinta hadir
aku mahu rindu yang tulus...
walau bukan kamu...

1 comment:

Abby ♥ said...

Myra,
asal rambut ko stress cenggitu
sabar, sabar
kan masuk wad jadik teman Mas kan
ahehehe
gurau je, rindu sama loo