Sunday, March 9, 2008

i miss you guys davom

Assalamualaikum...

Ya ampun... aku tengah wendu giler niyh... rindu rindu rindu dan rindu sangat!!!!
dengan sapa??

logo ungu
DA VOM!!! DA VOM!!!

siyes!!! smlm masa org lain sibuk nak tahu pekambangan pilihanraya aku plak sibuk tgk ulangan final konsert AF5.. huhuhu... mmg xdapat nak dinafikan... konsert tu merupakan konsert AF yang paling best!!! hebat!!! mantap!!! best banget.. dr opening sampai result sumenye best.. penuh dengan keterujaan.. huhuhu... persembahan plg best masa opening tuh.. best gilerrr... xcaya??? tgk ni...


huhu.. best kan?? grand gilerr..

huh.. tp skang yang penting... GUE KANGEN BANGET SAMA DA VOM!!!
tak taw laa nape.. tp rasanya sebab da lama xjumpa dengan dowang.. yeap.. aku akui mmg aku jarang dapat luangkan masa bersama ngn dowang.. tapi tak pernah sekalipun aku rasa janggal dengan dowang semua.. buktinya??? lihat kat bawah ni.. klip ni aku amik kat you tube heaven iaitu antara orang yang paling kreatif dlm DaVom!!
lets check it out!!

Dari MilaFC dulu sampai lah DA VOM yang sekarang.. semuanya memang baik sangat.. walaupun pic aku hanya satu je dlm klip tuh tp motif aku letakkan ia disini ada lah untuk melihatkan betapa akrabnya mereka.. sebab tu aku sayang dowang sume.. aku taw aku da byk ketinggalan pasal DaVom.. tapi percayalah.. aku xkan pernah dapat lupakan setiap saat yang aku luangkan bersama kowang sume!! im glad to be part of DaVom!! u guys mmg best!!!

walaupun tanpa mila semua aktiviti yang mereka jalankan menjadi dan tak pernah gagal.. aku pernah juga mengikuti beberapa aktiviti DaVom yang tak melibatkan Mila.. dan ternyata aku enjoy sekali... sebab tu saat ni aku terlalu merindui mereka semua.. yang paling aku rindui adalah masa chatting dengan dowang dulu.. masa mula2 DaVom hidup dan keriuhan mereka.. aku rindu.. rindu.. rindu sangattt sangattt!!!!!

No comments: