Saturday, March 22, 2008

happy anniversary DFC

Happy Anniversary DFC!!!


45 minggu 5 hari.. hampir setahun sudah rupanya aku bergelar DAFINITES..
Terima kasih
DFC kerana telah membawa sesuatu yang baru dalam ku.. sesungguhnya segala pengalaman dan kenangan yang myra lalui sepanjang bersama kalian sangat berharga dan tak mungkin pernah aku lupakan.. biarpun terkadang ada pahit dan kelatnya namun kemanisan yang ku hirup lebih banyak nikmatnya..
Terima Kasih sayangku
DFC..

Dari awal mula perkenalan.. dengan permulaan dengan sekadar untuk melihat.. tak tahu mana tarikannya.. namun ia bertambah kuat bila mata bertentang mata.. ianya terus jatuh ke hati lalu langsung tersemat disitu.. ia membuatkan ikatan kita semakin erat.. dan aku semakin rapat dengan kalian semua.. katakan apa sahaja kepadaku.. lemparkan segala kutukan kepadaku.. namun.. dihati ini hanya tuhan yang tahu betapa aku menyayangi kalian...
Pertemuan yang berikutnya membuatkan aku terus ingin bersama kalian.. pertemuan demi pertemuan.. hari-hari yang ku lalui penuh beda.. setiap hariku diisi dengan hilai tawa dan senyuman yang menghiasi wajahku.. mungkin dalam kita bersama aku pernah tersilap langkah.. namun ku jadikan itu satu pengajaran agar aku tak kembali tersungkur menangisi kebodohan ku sendiri..dan ini pula adalah kenangan terindah buat aku..
kenangan dan memori ini tak mungkin kan hilang dari ingatanku... walaupun tak pernah sekali ku terfikir iakan terjadi namun ia tetap akan tersemat dihati selamanya..
Ku doakan.. semoga kita semua akan terus bersama menyokong dan membantu DAFI hingga ke akhirnya..
semoga kita lebih matang dalama mengharungi segala rintangan..
~amin~

No comments: