Tuesday, November 27, 2007

mengapa??



mengapa??
setiap kali aku cuba melupakan dia.. setiap kali itu dia hadir dalam hidupku... kehadirannya bukan lagi penyeri namun hanya sekadar perosah mood aku... ye.. aku sudah berjaya melupakan dia 45% tapi yang lain?? bagaimana?? aku perlu melupakan dia... ya.. benar aku haruss melupakan dia..


aku percaya.. setiap apa yang berlaku disini.. pasti ada hikmah disebaliknya.. setiap satunya sudah tertulis sejak azali lagi.. mungkin bukan takdirku untuk bersatu dgnnya.. dan sejak itu aku harus mulupakannya..



mungkin orang selalu melihat aku tersenyum dan bergembira.. namun jauh di sudut hati aku tak siapa yang tahu.. aku suka ke?? aku benci ke?? aku marah?? tak siapa yang mengerti kan?? percayalah kadangkala mengaburi segala masalah adalah lebih baik dari terlalu menunjukkan kesedihan... tetapi jangan pula terlalu memendam perasaan kerna ia kan merosakkan jiwa kelak..


aku.. kalu sudah mencintai dan menyayangi seseorang itu.. mmg payah untuk aku melupakannya... aku rela terluka dari aku mengundur diri.. tapi bila aku mengundur diri bermakna ssegalanya bakal berakhir... tiada kemaafan yang mempu memulihkan segalanya... segalanya mungkin terjadi bila pengorbananku tidak pernah dihargai..
biarlah segalanya berlaku.. kini hanya doa mampu ku ungkapkan.. agar satu masa nanti kan ku temu cinta sejati tanpa aliran air mata..
atas nama cinta...
ku relakan jln ku merana..
asal engkau akhirnya dgnku..
ku bersumpas atas nama cinta..




No comments: