Monday, November 5, 2007

aku benci dia....

assalamualaikum...
xtau macam mana untuk aku ungkapkan.. tapi ternyata aku terlalu membencinya... namun semakin kuat aku membencinya.. semakin kuat aku mengingatinya.. semakin kuat aku ingin melupakannya semakin kuat rasa sayang itu muncul..
ku sedari saat manis akan pergi... biar aku ngerti kerna aku perlu kamu...
mengapa aku tak mampu untuk membencinya sepenuh hatiku?? lihat... lihatt... apa yg sudah di perlakukannya kepadaku... mungkin padanya aku ibarat kayu balak yang kejang di sudut hutan... yang tak punya perasaan dan naluri.. yang hanya sedia menunggu dan terus menunggu bertahun lamanya? begitu?
berbulan aku menunggu dan setia menunggu.. kalu nak diikutkan memang bodoh apa yang aku lakukan.. banyak sudah yang sudi menerima namun aku yang menolak.. kerna apa? kerna kamu... aku setia menunggu mu...
namun ibarat tsunami.. sekali kau hadir dengan pandangan yang indah dari jauh.. bila kau hampir ia membunuh segalanya... kau memberi harapan untukku terus menunggu namun kau yang jua yang menghancurkannya... aku benci kau... tp aku xmampu..
ya ALLAH... tolong laaa hambamu ini... aku tak mahu lagi berendam air mata... hilangkanlah lelaki itu dari fikirku.. biarkan dia dengan caranya dan aku dengan caraku.. bukakanlah atiku untuk mereka yang menyayangiku...

No comments: