Monday, October 29, 2007

happy n hectic day...

assalamualaikum...

akhirnya segala kecelaruan fikiranku telah dirungkaikan semuanya.. akurasa sungguh lega.. semesti dan seharusnya akan ku jadikan semua itu sebagai satu panduan untuk aku menempuhi hidupku yang akan mendatang...

ok laa... now aku nak citekan tentang pengalaman raya yang paling indah buatku.. ternyata dalam kesedihan ku yang lalu terselit seribu hikmah.. aku dapat menikmati aidilfitri yang sungguh bermakna.. terasa juga diri dihargai dan terkadang rasa diri ini dipenuhi bunga2 kegembiraan.

ari sabtu lepas aku berpeluang menyertai keluarga DFC menyambut aidilfitri yang sungguh meriah.. bertempat di kampung kak lyn nun jauh di kelang.. best sgt.. first tyme aku lalui pengalaman ni... dan ternyata ia dapat menyulam sebuah memori indah..

dapat juga aku meluangkan masa mengenali dafinites yg ada disitu.. tak kurang juga aku dapat menganali kedua orang tua dafi.. ternyata mereka baik sangat, peramah dan memang baik punyer.. aku rasa lebih rapat dgn all dafinites mlm tuh.. dapat jump dafinites yg aku xdapat jmp lg.. like my lebeli cmod ummitee n ayyum... they are so sweet..
tyme ni rasa hepi sgt.. wahhhh.. best nyeww...

No comments: