Saturday, July 14, 2007

Kenangan Terindah..

~My Sweet Memories~


kenangan terindah.. terlalu banyak yang ku ukir.. mengenali, dikenali dan memahami.. segalanya.. kenangan terindah buat diriku.. andai bisa.. ingin ku putar kembali roda masa agar segala yang terindah itu kan sentiasa dikecapi dan kenangan itu tak akan terus menjadi kenangan malah menjadi kehidupan yang paling indah..



berkenalan dengan teman di Cosmopoint suatu ketika dahulu merupakan sebuah memori tapi bersahabat dengan mereka adalah kenangan terindah.. gambar kami berempat diatas menjadi saksi keakraban kami hingga bisa menyulam sebuah memori manis bersama walau ia hanya seketika cuma.. gambar bersama Fiq, Dafi, DaVom, Amer dan Fafau pula merupakan sebahagian cebisan rakaman memori indahku bersama mereka.. mengenali dan bertemu mereka adalah saat manis yang terjadi dalam hidupku.. bersama mereka merupakan impian dan harapan ramai orang.. namun aku berjaya memilikinya.. indahnya..



gambarku di dada akhbar Pancaindera.. bersama DAFINITES.. memori yang sukar untuk aku lupakan.. kalian memang laa sangat havoc.. i love u all..



foto kenangan ini dirakamkan semasa majlis graduasi aku di SMK P Air Panas bersama dengan mereka didalam satu kelas yang sama.. banyak meninggalkan cebisan memori disana.. di kelas mahupun diluar kelas.. segalanya punya memori tersendiri.. bersama kalian ibarat berada dalam sebuah keluarga besar.. biarpun terkadang hati merasa pedih tatkala tutur tersalah silangnya.. tatkala laku terkasar lakunya.. namun segalanya bisa pulih.. kerna kita sekeluarga.. kerna kita punya satu rasa.. kerna kita mahukan segala yang ditempuhi menjadi kenangan terindah buat diri selamanya.. kenangan bersama kalian akan ku bawa sehingga nafas terakhirku...

rakaman keindahan ini semasa aku menyertai English Drama Team disekolah.. terpilih untuk bertanding di peringkat akhir negeri merupakan memori yang manis bagiku.. saat nama sekolahku disebut sebagai pemenangnya pada saringan itu.. kegembiraanku melonjak tinggi setinggi bintang diangkasa.. hati berbunga ceria seperti kembangnya mawar di kebun bunga.. baunya wangi permandangannya indah.. sukar untukku gambarkan rasa itu.. hingga kini rasa itu terpahat dalam sanubariku sebagai kenangan yang terindah.. berkenalan, bermesra dan bersahabat bersama ahli Drama Team membuatkan hari-hariku disulami kebahagiaan dan senyuman.. segala rintangan kita harungi bersama dengan satu tekad untuk mengharumkan nama sekolah yang tercinta.. kalian tetap dalam sanubariku..

teman-temanku.. jadikan setiap detik itu berada dalam sulaman kenangan yang terindah.. hargai detik itu agar kita tak harus ada penyesalan..

Assalamualaikum..
~2.17 am~

No comments: