Sunday, January 20, 2013

Aku rindu

Aku rindu..
ketika itu..
ketika kau benar-benar ada..
kau sentiasa ada..

Aku rindu..
ketika itu..
aku sedih.. 
aku menangis..
dan engkau hadir..
kata-katamu bagaikan ubat..
merawat segala kesedihan..
menghapus air mata..

Aku rindu..
ketika itu..
kau sering menampal senyuman di wajahku..
melukis pelangi di hariku..
dan mencampak bintang malamku..

Aku Rindu..
Ketika itu..
saat pertama jumpa..
hangat dakapanmu masih kurasa..
aku rindu segalanya..
aku rindu..

Aku rindu..
dimana dirimu yang dulu??
dimana pelangiku??
dimana bintangku??
dimana senyuman yang kau tampalkan itu??
aku rindu padamu.. 
sungguh aku rindu..

Mengapa kini kita jauh???
Kau semakin hilang..
kau melangkah jauh dariku..
seolah aku tidak wujud disini..
mungkin bagimu aku bukan siapa-siapa..
aku hanya angin yang datang menyapa 
dan terus hilang dibawa arus??
begitu???

No comments: