Sunday, June 12, 2011

Good Bye awak..

Assalamualaikum...

Dear Awak,

saya sangat sedih laa awak... hurmmm...
dah 9 tahun taw kita bersama.. harungi segala pahit maung.. tak sangka malam ni awak tinggal kan saya... hurm.. saya sedih sgt.. awak tahu kan saya sayang awak sangat2.. huhuhu.. xpe laa awak.. saya terima dengan redha... semoga 9 tahun ini dapat menjadi nota2 dalam buku kehidupan saya.. terima kasih kerana dah menceriakan hidup saya.. 9 tahun saya dengan awak, banyak yang saya belajar.. dari seorang kanak2 hingusan yang meminati artis secara membuta tuli.. now saya dah berubah, saya dah taw PERMAINAN dalam dunia awak ni.. menarik sangat tapi ada sedikit keji disitu.. hehehe..Sekarang saya da kenal erti hidup, selebriti, duit, show, FANCLUB dan macam2 lagi lah pasal dunia awak ni.. Thx sebab dah banyak mematangkan saya.. Saya takkan pernah lupakan awak... walau seribu tahun lagi pun awak tetap disini ♥.. di hati saya.. percayalah.. saya tetap sayangkan awak seperti dulu.. sekali lagi terima kasih sebab dah menjadi sebahagian dalam hidup saya dalam 9 tahun ini... Tak sangka yang kita akhirnya akan berpisah juga..

:( Bye2 Akademi Fantasia... :(

No comments: