Friday, January 30, 2009

serabuttttttttt

assalamualaikum.......
hueaaaaaa..... aku serabut menyerabut sgt sgt sgt ouh!!! hurmmmmm...
tatawu mengapa lorhhhhhhh... huhuhuhuhuhu.... masa kua ngn ain td hepi gler ouh kitowang menggiler sme... lepas teman dia shopping n myra pon terut shopping some accesories... sonok siotttt... hahahhaha... pastu kitowang g makan kat noodle station.. hahhaha... sonokkk.. hikszzz... ada air i love u uhh.. sonokkkkk2.. hahhaha...
tapi arini cam serabut sket... hurm... hati2.. lagi2 masalah ati... malas laa nak pikir... iskkkkk... hurmmm.... ingat kan senang nak mencari pengganti cinta lama or lupakan org yang disayangi.. upenye susah.. walaupun dah ada org lain yang sayang kat kita.. tapi macam ssh laaa nak terima dia seadanya.. sebab hati kita kat orang lain.. hurm.. bukan tak nak tapi tak bisa memilihmu.. huhuhu... sorry sgt2 kat dia.. tapi mmg belom bule nak terima sape2 skang... huhuhuhuhu... ati mmg nak seseorang berada di sisi as my bf tapi xbule.. huhuhu.. sowi sowi n sowi again... huhuhu..

1 comment:

Aya said...

ehem..
pe kes ni myra???
ha??
baek story same aku...