Sunday, December 28, 2008

2008 Memories PART 1 (GangStarz)

Assalamualaikum..
memandangkan tahun 2008 dah makin hampir ke penghujungnya. Myra nak amik kesempatan ni nak mengimbas kembali memori2 yang pahit or manis sepanjang tahun niyh.. banyak sebenarnya benda yang menjadi kenangan buat Myra.. hurmm.. banyak juga benda2 baru yang bertandang dalam kehidupan myra.. teman2 bertambah.. dan yang sedihnya.. bila dengan sengaja atau tidak aku kehilangan beberapa orang yang disayangi...huhuhu.. nak wat cemana kan lumrah... ye takk.. namun ia tetap memori yang tak mungkin dilupakan..
antara memori yang paling Myra tak boleh lupakan sampai kapan pun ialah berkenalan dengan teman2ku dari Gangstarz khasnya D'raz.. kalau sebelum ini myra merupakan peminat fanatik Akademi Fantasia.. namun pada 31/5/2008 di Karnival Jom Heboh Bukit Jalil, myra mulai jatuh cinta dengan Gangstarz. Kerana di sana first tyme myra tgk persembahan dak2 GS ni.. mmg best... happening.. kira ni pestyme laa myra ikot GS sepenuhnya.. even masa the lima dlu pon myra xikot2 taw2 dowang da menang.. hahahha...tapi yang paling menjadi kenangan di Jom Heboh tu adalah di booth meggi.. dimana tu kali pertama jmp D'Raz n Rio suapkan makan.. huhuhu.. besttt sgt.. menjadi peminat dak2 GS ni mmg membawa myra mengenali n mempelajari byk benda2 br.. sekarang myra dah punya kawan dari Indo dan Filipin.. ternyata segalanya indah.. tahun ni gak pestyme myra g tonton live konsert mingguan bg rancangan realiti TV.. even AF pon xpenah.. GS menjadi yang pertama.. huhuhu.. thx GS.. kerana GS gak myra punya ramai teman baru seperti Dilla, Kin, Rara, Kerang a.k.a rozy, babe, dan ramai lagi... dowang sme mmg best.. greattt!!! hahahhaa.. teringat tyme kua tgh2 malam g hotel jmp dowang.. masa lepak ngn Rio, Ayu n Zoel kat lobby tuh.. besh jer.. smp xsedar masa berjalan.. sanggup berhabis wang n berpenat2 demi mereka semua.. tak taw nape.. tp i juz love them.. hurmm.. tingat masa myra ngs2 masa D'Raz tersingkir.. teringat setiap moment yang kite kongsi bersama.. Gangstarz musim ke-2 mmg membawa banyak perubahan dalam diri myra..
namun.. setiap yang bertemu pasti akan berpisahkan?? tanggal 17/8/08 sekali lagi mengundang air mata apabila kami terpaksa berpisah kerana D'Raz terpaksa pulang ke Indo.. berat sangat rasa hati nak melepaskan mereka pulang.. terlalu kuat sayang itu.. malam sebelum mereka pulang itu kami sempat bertemu di MBSA.. lepak dengan Rio borak2.. hepi sgt.. mlmnya bila dapat sms dari rio sedikit sebanyak hati myra tergoncang.. kesedihan mula di rasai bila dia ckp dia sedih n berat aty nak tinggalkan kami di sini.. namun dah takdir.. xda apa yang ley dilakukan.. hanya teknologi menjadi penguban rindu.. semasa di KLIA air mataku tumpah macam hujan lebat.. saat tengok dia usung beg turun escolator tuh pun dah terlalu sedeyh.. balik je dari KLIA lagi lah.. terus meraung dalam bilik.. masih xdapat menerima kenyataan.. namun bila malamnya terima sms dari rio yang menyatakan dia sudah sampai.. hati ini terasa lega.. dan saat itu myra sedar yang itu bukanlah penamat bagi persahabatan kami dan kami masih lagi boleh berhubung.. i juz love them so much!!! huhuhuhu... selepas itu myra mula berjinak2 dengan kumpulan2 lain spt D'Reborn, Paragon Child n O.N.E.. berkawan dengan dowang mmg best.. sbb dowang happening giler... masa final pon myra tetap pergi untuk sokong mereka di samping menyokong Tht Lima... hehehehe... myra sempat anta D'Reborn pulang juga.. tapi masa tuh xda laa ngs2 xtaw nape.. hny D'Raz je yg ley wat myra ngs2 gitu.. huhuhuhu.. malooo japs..GS ternyata setiap gelak tawa dan air mata itu membawa kepada begitu banyak kenangan dan perubahan dalam hidup myra..
I LOVE U GUYZ SO MUCH
MAHAL KITA