Monday, January 7, 2008

Hari ini, yang tau foo dan sesuatu...

Assalamualaikum...tajuknye... Hari ini, Yong Tau Foo dan Sesuatu... gempaq gak tajuknye.. muahhahaha... arini pepagi lagi my mum, mak tok, ayah n aboy da kua.. dowang asalnya nak kuar bekpes pastu terus kua merayap smp kemana ntah.. ckap nak bli minyak.. so.. lantak ar.. suka ati dowang laaa.. then bile makan tengah ari pewot rasa cam lapar... nasib baik ada yong tau foo yg ibu beli smlm.. byk ooo... beli dr pembekal laa katakan.. cam nak bkk bisnes lak.. kekke...erm.. aku pun apa lagik.. g laa menunjukkan bakat memasak aku.. keke.. g celur sme bhn2 tu ngn sup tom yam yg aku wat sendiri... tapi sup je laa.. khas untuk di wat sup celur Yong tau foo.. kekekke.. then watkan kuah manis tu... erm.. sedap gak aku wat.. kuah manis tu sng je nak wat.. pati sos+air+tepung jagung+kicap manis (utk hitamkan lg kuah)... jeng jeng jeng da siap.. huhu.. pastu makan laa... then ptg tu my mum balik.. masak lg satu round coz my uncle n auntie dtg.. so nak jamu dowg laa.. hhuhu kire arini menunye yong tau foo myra.. kekeke... erm.. rugi nye sapa yg xdpt rasa tuh.. keke.. sedap ooo... bkn sng nak rasa myra masak sendirik.. kekeke...


tgk tu.. jelas terserlah kesedapan di wajah dowg yg makan yong tau foo aku tuh.. kekeke... lps ni ley laa bkk restoran jual yong tau foo je... kekkeke... pastu nnt dihari pelancarannye nak jemput Mila n Dafi... kekeke... so pastu gerenti ramai dtg kedai aku.. kekeke... aiyoo berangan sgt kan.. muahahahha... dayut kata arini aku sengal... kekekek..
LELAKI INI dan sesuatu.. huhu.. sapa dia??
dia sgt spesel di atiku... huhuhu... cyg dye sgtt sgt.. dia laa my lebeli abg... kekeke... erm.. arini dia kata dia kne wat pembedahan buang besi dlm kaki... rasanya dia pasang benda tuh masa dia eksiden dlu... aku doakan abg selamat masa pembedahan n sentiasa sihat.... chaiyok2 abg.. u can do it... mwahhhxxx....

No comments: